Najczęściej zadawane pytania

W jaki sposób mogę przesłać pliki do wydruku?

- Pliki dodajemy podczas składania zamówienia w serwisie, ewentualnie można przesłać mailem

Co, jeśli moje zamówienie jest nieprawidłowo przygotowane?

- W takim przypadku mailem przesyłamy wskazówki jak prawidłowo przygotować zamówienie.

Jak przygotować plik do druku?

- Po skonfigurowaniu produktu w  linku ‘’Jak przygotować plik’’ znajdują się wszystkie informacje

W jakim formacie przesłać plik do wydruku?

- Drukujemy z plików PDF.

Czy kolory na wydruku będą identyczne jak na monitorze?

- Wszystko zależy jak mamy skalibrowany monitor. Na każdym monitorze kolor może nieznacznie być inny, dlatego zachęcamy do wykonywania wydruków próbnych.

W jakiej rozdzielczości powinien być plik z projektem?

- Wszystkie użyte fonty (zestawy czcionek) powinny być zamienione na krzywe. Wszystkie bitmapy powinny mieć rozdzielczość 300DPI.

Co to są spady?

- Jest to obszar poza linią cięcia,  od 2mm do 5mm. Najczęściej na spady przeciągamy grafikę tła. Dzięki temu po przycięciu mamy tło wydruku do samej krawędzi.

W jaki sposób mogę odebrać zamówienie?

- Zamówienie dostarczy nasz kurier na wskazany adres.

Czy zamówienie mogę odebrać przez własnego kuriera?

- Tak, można po wcześniejszej konsultacji z naszym pracownikiem.

Czy przesyłka jest zabezpieczona przed uszkodzeniem?

- Tak, wszystkie nasze przesyłki są zabezpieczone przed uszkodzeniem.

W jaki sposób mogę zapłacić za zlecenie?
        – przedpłata na konto na podstawie faktury vat
        – przelewy 24

Co, jeśli odebrana praca jest niezgodna z moim zamówieniem?

- W takim przypadku klient ma prawo do złożenia reklamacji którą rozpatrujemy maksymalnie 1 dzień.

Kiedy otrzymam fakturę za wykonane zlecenie?

- Jeśli zamówienie jest na przedpłatę, fakturę vat wystawiamy na podstawie zamówienia przed wykonaniem usługi i przesyłamy do klienta.

Czy mogę anulować  zamówienie?

- Po potwierdzeniu zamówienia do druku anulowanie jest możliwe tylko i wyłącznie jeśli nie zostało uruchomione drukowanie przez operatora maszyny, oraz jeśli nie zostały zakupione materiały do zamówienia.

 

Koszyk